محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

پسر گلم محمد متین

خوندن شعر

1392/7/6 22:02
نویسنده : مامان
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز که خونه بابا بزرگ بودیم متین چندتا شعر یاد گرفته خودش شعرو کامل میخونه

 

اتل متل یک و دو               مامان گفت به تو

وشقی بابا میره                دنبال ماشین نرو

                   اتل متل یک و دو        مامان جونی گفت به تو

                                    وقتی که بابا میره             دنبال ماشین نرو

 

اتل متل توتوله

اولشو این میخونه و بقیشو کامل میخونه

اتل متل چه جوره   گاو حسن چه جوره

........

یه توپ دارم قلقلیه

همشو کامل میخونه فقط میگه

اگه به من عیدی دادی        یه توپ قلقلی دادی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرشته
7 مهر 92 11:41
قربون متین کوچولو برم با این شعر خوندنش.... مامان متین، کاش میشد صدای متین کوچولو رو هم برامون بذاری که گوش کنیم و دلمون براش تنگ نشه.... امیدوارم به زودی متین کوچولو رو ببینم.
مامان آلما
7 مهر 92 13:36
افرین به گل پسری
مامان آلما
9 مهر 92 8:31
سلام خوبی. میگم به خیاطه ز زدی واسه لباست. من که گفتم تا اخر هفته لازمش دارم قراره فردا برم پروو
مامان اهورا
11 مهر 92 12:29
عزیز دلم لطف کردی به ما سر زدی... با افتخار لینک شدید...
مامان ارشیا
18 مهر 92 0:58
چه شعرهای خوشگلی یاد گرفتی عزیزم من عاشق این شعرهای قدیمی هستم