محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

پسر گلم محمد متین

شاهکار متین

1392/9/21 10:25
نویسنده : مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

سه هفته پیش با متین رفتیم سوپری نزدیک خونمون یه ادامسهای کوچولو بود بهانه گرفت

گفت میخوام .یه دونش افتاده بود رو زمین  داشت باهاش بازی میکرد گفت مامان بخورم گفتم نه چند دقبقه بعد گفت مامان کردم داخل دماغم منم سریع رفتم نگاه کردم دیدم اره رفته بالا سریع بردیمش بیمارستان دکتری که شیفت بود گفت ببرینش پیش متخصص حلق و بینی ما هم رفتیم منشیش گفت دکتر رفته بیمارستان عمل داشته بعدش من و متین اومدیم دم در که

به بابای متین زنگ بزنیم همون موقع هم سرما خورده بود یه لحظه دیدم همراه اب بینیش اومده بیرون

برای دومین بار اقا متین این کارو می کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارشیا
22 آذر 92 14:59
وای عزیزم چه کار خطرناکی کردی خاله چه خوب همراه آب بینیت اومده بیرون خدا رو شکر
مامان آلما
22 آذر 92 19:52
وایییییییییی متین جون این چه کاریه خاله. خیلی خطرناکه