محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پسر گلم محمد متین

حکایت آلرژی متین

1392/6/20 16:03
نویسنده : مامان
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

متین به لبنیات حساسیت داره بدنش زخم میشه بعضی وقت که بستنی میخوره بهش میگیم دیدی بستنی خوردی بدنت زخم شد

دیروز خونه مامان دفترو خودکار آورد که نقاشی کنه بهش گفتم چشم چشم دو ابرو بکش

گفتم فقط بالای سرش مو بکش بعد خودم یکی براش کشیدم

وقتی نقاشی تموم شد خودکار از من گرفت دیدم داره روی شکمش گردی میکشه بهش گفتم روی شکمش نباید چشم بکشی گفت نه بستنی خورده .روی کل شکمش دایره کشید

متین تقریبا  سه ماهگی بعضی از جاهای بدنش شروع کرد به قرمز شدن بعد از چند روز همون جا زخم میشد اول کم بود بعد از یه مدت تمام بدنش زخم شد روی پاهاش که زده بود هر کی میدید میگفت سوخته دوبار بردیمش متخصص پوست و یک بار دکتر خودش براش دارو داد  هربار بهتر یا حتی خوب میشد ولی دوباره شروع میکرد به زخم شدن که بالاخره بردیمش فوق تخصص آسم وآلرژی براش آزمایش نوشت و مشخص شد با شیر و مواد داخل شیر  حساسیت داره کلا لبنیات نباید بخوره یه مدت خوب شد ولی الان روی سینه و دستاش قرمز میشه و شروع به خارش میکنه متینم میخوارونه جای ناخوناش زخم میشه از سفرمون به مشهد چند بار دوغ خورد دوباره بدنش زخم شد بعد از اونم چند بار بستنی خورد هنوز خوب نشده  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آلما
21 شهریور 92 9:25
آخیـــــــــــــــــــــــــــی. خوب خاله جون دیگه بستنی نخور تا خوب شی
مامان الناز
22 شهریور 92 15:54
اخي غزيزم الهي خاله برات بميره الهي زود زود خوب شي عزيزم


خدا نکنه خاله جون.ممنون
مامان ساجده
27 شهریور 92 11:41
الهي عزيزم انشاالله زودتر خوب بشه و راحت بتونه همه چيزو بخوره


ممنون
مامان بردیا
27 شهریور 92 23:43
الهییییییییییییییییییی.چقد ناز کشیده
مریم
5 مهر 92 11:35
اخییییییییی
ایشالله که زودتر خوب شی عزیزم
حیف بدن خوشگلت نیست با خوردن بستنی این شکلی ششه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون عزیزم
مامان بردیا شیطون
10 مهر 92 13:00
اخی عزیزم .................
ایشالا زود خوب میشی قربونت برم


خاله جون ممنون که به وب من سر زدی