محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پسر گلم محمد متین

حرفها و کارهای متین 2

1392/6/20 15:47
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر خواب بودم یعنی بین خواب و بیدار یه لحظه حس کردم یه نفر داره چی میاندازه  روم چشمام و باز کردم دیدم متین چادر رنگیم و برداشته داره می اندازه روم منم بعد از کلی ذوق گفتم بیا بغلم اومد و توی بغلم خواب رفت.

فردای اون روز داشتم خواب میرفتم دیدم یه صدایی اومد بلند شدم دیدم دوباره رفته چادرمو برداره بیاره بندازه روم چادر کشیده بودو جا لباسی افتاده بود خدا میخواست که زیر چوب لبلاسی نبود 

بعضی وقتها که بابای متین حاضر میشه میخواد بره بیرون من بهش میگه به سلامتی کجا میخوای بری دیروز بابای متین حاضر شد داشت میرفت بیرون یکدفعه متین بهش گفت کجا سلامتی اول نفهمیدیم چی گفت ولی بعد متوجه منظورش شدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دیزباد وطن ماست
20 شهریور 92 15:49
دوست دارم با آقای اخوان تبادل لینک کنم مامان لینک که دادید خبرم کنید. دوستای منم ببینن آقای اخوان کوچولو رو.
مامان آلما
21 شهریور 92 9:26
باریکلا به گل پسر
مامان ارشیا
21 شهریور 92 13:36
چه پسر مهربونی .... مامانی وقتی بچه ها این جوری مهربونی میکنن با خودم میگم یعنی بزرگ بشن بازم همینطور مهربون میمونن؟؟؟؟ البته پسر خودم میگما چون ارشیا منم بعضی وقتها از این مهربونیها داره.....


ممنون...امیدوارم همینطور مهربون بمونن